حديث تصادفي

بررسی تویوتا هایلندر2014_Toyota Highlander 2014

حدود یک دهه قبل، تویوتا هایلندر یکی از پیشگامان عرصه‌ی خودروهای SUV بود و رقابت شدیدی با لکسوس RX داشت. با توجه به این که این خودرو دیگر در سایه‌ی لکسوس قرار ندارد و با تهدیدی از جانب سایر خودروها مواجه نیست، هم اکنون نیز با قرار گرفتن در بازار رقابتی این نوع خودروها، هایلندر شانس زیادی برای تبدیل شدن دوباره به خودروی موفق سال‌های گذشته در کلاس خودروهای SUV را به‌دست آورده است.در نسل سوم این خودرو، طراحی بیرونی هایلندر با ترکیب نشانه‌هایی از رقبای اصلی خود تکامل یافته است، به گونه‌ای که طراحی بخش‌های کناری و پشت آن بسیار شبیه جیپ گرند چروکی بوده و کاپوت ضخیم و امکانات سازگار با محیط زیست آن از کیا اسپورتیج الهام گرفته شده است. حتی واضح‌ترین خطوط آن اندکی کدر و راکد هستند.

http://www.pedal.ir/wp-content/uploads/meet-the-2014-toyota-highlander-photo-gallery_5.jpg

http://www.pedal.ir/wp-content/uploads/meet-the-2014-toyota-highlander-photo-gallery_12.jpg

طراحی داخلی هایلندر 2014 نسبت به مدل قبلی خود تغییرات زیادی داشته است. وجود یک داشبورد تمیز و نرم ساخته شده از مواد اولیه‌ی مرغوب و یک صفحه‌ی نمایش لمسی استاندارد، مشکلات و ایرادهای موجود در مدل 2013 این خودرو را جبران می‌نماید. امکانات کامل تکنولوژی کمک راننده هم اکنون قابل دسترسی می‌باشد.

http://www.pedal.ir/wp-content/uploads/2014_Toyota_Highlander_Hybrid_Platinum_interior.jpg

http://www.pedal.ir/wp-content/uploads/meet-the-2014-toyota-highlander-photo-gallery_28.jpg

http://www.pedal.ir/wp-content/uploads/meet-the-2014-toyota-highlander-photo-gallery_23.jpg

بدنه‌ی خودرو جدید است، ولی موتور خودرو نسبت به مدل قبلی تغییری نکرده است. ردیف سوم صندلی‌های استاندارد کاملاً امن و امان است، و می توان گفت که این یک ویژگی با ارزش در بین خودروهای SUV است که مشتری‌ها را ترغیب می‌کند تا برای داشتن صندلیهای بیشتر این خودرو را خریداری نمایند. به منظور کمک به هایلندر برای رقابت با سایر خودروهای این کلاس، تویوتا بسیاری از ایرادها و اشکالات مدل قبلی را برطرف نموده است.

http://www.pedal.ir/wp-content/uploads/2014-Toyota-Highlander-Limited-Platinum-front-three-quarters-view.jpg

http://www.pedal.ir/wp-content/uploads/2014-Toyota-Highlander-Limited-Platinum.jpg

شتاب گیری، هدایت فرمان، ترمزگیری و هندلینگ هایلندر 2014 مانند یک تویوتا کمری با ارتفاع بلندتر و سنگین‌تر می‌باشد، البته بدون شور، پرخاشگری یا هوشیاری واقعی عملکرد در نظر گرفته شده. با توجه به ریشه‌های مشترک آن با خودروهای سدان، این موضوع نتیجه‌ای است که تویوتا در طول این مسیر پیش بینی کرده بود.

 http://www.pedal.ir/wp-content/uploads/meet-the-2014-toyota-highlander-photo-gallery_27.jpg
با موتور V6 اختیاری، که مسئولان تویوتا انتظار دارند که بیش از 96 درصد سفارشات خودرو شامل این موتور خواهد بود، هایلندر هیچ وقت اذیت نخواهد شد، هرچند گفته می‌شود که این خودرو شتاب و سرعتی مانند فورد اکسپلورر اسپورت نخواهد داشت. به نظر می‌رسد موتور چهار سیلندر فقط در مدل پایه‌ی محور جلو LE وجود خواهد داشت، ولی آن نیز لایق توجه و بررسی است. در جاده‌هایی با شیب‌های متناوب مانند جاده‌های مونتری کانادا، که ما هایلندر را آنجا تست کردیم، گشتاور اولیه‌ی خودرو این امکان را به وجود می‌آورد تا در تمام طول روز پدال گاز را فشار دهیم.

 http://www.pedal.ir/wp-content/uploads/meet-the-2014-toyota-highlander-photo-gallery_30.jpg

مدل هیبریدی این خودرو با وجود مجموعه موتور بنزینی-الکتریکی با 280 اسب بخار نیرو، به عنوان قدرتمندترین هایلندر حال حاضر شناخته می‌شود. همچنین، در مدل هیبریدی سیستم ترمز احیاکننده‌ی اضافی وجود ندارد، بنابراین راننده باید تلاش زیادی انجام دهد تا بتواند رانندگی با صرفه ای داشته باشد.

http://www.pedal.ir/wp-content/uploads/meet-the-2014-toyota-highlander-photo-gallery_35.jpg


یکی از برنامه‌های جالب در بین مجموعه‌ی نرم افزارهای هایلندر مکالمه‌ی آسان راننده می‌باشد، یک تکنولوژی با نام جالب که با استفاده از یک میکروفون تعبیه شده امکان برقراری ارتباط بین راننده و سرنشینان صندلیهای عقب را فراهم می‌کند. این قابلیت در کنار آینه‌ی پیشگیری تاشو هایلندر تنها پیشرفت بزرگ در نشان دادن تسلط کامل راننده بر تمامی بخش‌های خودرو در حین رانندگی می‌باشد. هایلندر جدید به عنوان یک جهش و پیشرفت در مقایسه با مدل قبلی که جایگزین آن می‌شود محسوب می‌گردد، ولی به نظر می‌رسد که این خودرو در میان بازار مملو از خودروهایی که می‌خواهند خود را متمایز از بقیه نشان دهند دچار سقوط و کاهش میزان فروش خواهد شد. (مانند بیوک Enclave، هیوندای سانتافه و غیره…)

 http://www.pedal.ir/wp-content/uploads/meet-the-2014-toyota-highlander-photo-gallery_24.jpg

تویوتا محدودیت‌های مشخصی را در تغییر شکل هایلندر در پیش گرفته است و مخالف اجرای تغییرات چشمگیر و قابل توجه و تلاش برای جذب مشتریان کاملاً جدید می‌باشد. در مراسم معرفی هایلندر 2014، تویوتا به اندازه‌ کافی اعتماد به نفس داشت که با قرار دادن یک هایلندر 2013 در کنار مدل جدید آن میزان پیشرفت مدل 2014 در یک دوره را به همگان نشان دهد، در حالی که معمولا بیشتر خودروسازها ترجیح می‌دهند که هنگام معرفی یک محصول جدید، مخاطبانشان مدل‌های قبلی آن را به فراموشی بسپارند.

 http://www.pedal.ir/wp-content/uploads/meet-the-2014-toyota-highlander-photo-gallery_17.jpg

http://www.pedal.ir/wp-content/uploads/meet-the-2014-toyota-highlander-photo-gallery_16.jpg

http://www.pedal.ir/wp-content/uploads/meet-the-2014-toyota-highlander-photo-gallery_29.jpg

هایلندر جدید نسبت به مدل‌های قدیمی خود پیشرفت‌های بسیار خوبی داشته، اگر چه بسیاری از قطعات خود را از همان مدل‌های قدیمی به ارث برده است. در طول خط ساحلی کالیفرنیای شمالی و درست قبل از غروب آفتاب، با صدای بلند سیستم صوتی اختیاری JBL و سانروف پانورامای باز، همه‌ی شرایط کاملاً مناسب هستند تا. اگر هنوز آخرین تلاش تویوتا شما را خیلی تحت تأثیر قرار نداده است از خودرو رضایت کامل داشته باشید.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: Toyota ، ،
برچسب‌ها: Toyota Highlander 2014 , Toyota Highlander , Toyota , Highlander , benz , toyota camry , picture , car , net car show , دانلود نرم افزار , دانلود فیلم , دانلود , عکس ماشین , ماشین , موزیک , بنز , بی ام و , پورشه , پدال , دانلود موزیک , ابزار وبلاگ , تصاویر متحرک , دانلود موزیک , اخبار , تیتر روزنامه , مجله ماشین , ,

تاريخ : دو شنبه 2 دی 1392 | 17:9 | نویسنده : Muhammad |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.