حديث تصادفي

شورلت ایمپالا 2014 یک بز کوهی تنومند-Chevrolet Impala 2014

این بار قصد داریم یکی از معروف‌ترین سدانهای فول سایز دنیا را به شما معرفی کنیم! شورلت ایمپالا. شورلت بعد از کوتاهی در طراحی چند نسل ایمپالا حالا نسل جدید این خودرو را به بهترین نحو ممکن طراحی و تولید کرده است.

طراحی

طراحی نمای جلو و عقب این خودرو به راستی ما را به یاد ایمپالاهای دهه 70 می‌اندازد. چهره ای خاص و نگاهی رمز آلود از ویژگی‌ها طراحی ایمپالا است.
در نمای داخلی اولین چیزی که جلب توجه می‌کند باریکه‌ای دوخته شده است که دور تا دور اتومبیل کشیده شده. این کار از روی طراحی داخلی بیوک لاکراسه الگو برداری شده. این ناحیه با چرم دوزی بسیار زیبا جلوه می‌کند. در بقیه قسمت‌های داشبورد نیز از مواد نرم استفاده شده. نوع چوب‌های به کار رفته حس لوکس بودن را به سرنشین القا می‌کند.

http://www.pedal.ir/wp-content/uploads/Chevrolet-Impala-2014-widescreen-12.jpg

http://www.pedal.ir/wp-content/uploads/Chevrolet-Impala-2014-widescreen-04.jpg

http://www.pedal.ir/wp-content/uploads/Chevrolet-Impala-2014-widescreen-02.jpg

http://www.pedal.ir/wp-content/uploads/Chevrolet-Impala-2014-interior-2.jpg

امکانات

2 رینگ 18 اینچی، 2 رینگ 19 اینچی، یک رینگ 20 اینچی، کروز کنترل تطبیقی (در برخی مدل‌ها)، سیستم هشدار نقطه‌ی کور، سیستم کمک پارک عقب و جلو، 10 ایربگ، دریچه تهویه هوا برای سرنشینان عقب، سرد کن و گرم صندلی‌ها جلو، صندلی چند حالته برقی برای سرنشینان جلو، صفحه نمایش 8 اینچی همراه با رهیاب ماهواره‌ای و سیستم استارت بدون کلید و …. از امکانات این خودرو می‌باشد.

http://www.pedal.ir/wp-content/uploads/Chevrolet-Impala-2014-dashboard.jpg

http://www.pedal.ir/wp-content/uploads/Chevrolet-Impala-2014-interior-1.jpg

مشخصات فنی

برای این خودرو سه پیشرانه در نظر گرفته شده. یک موتور 4 سیلندر 2.5 لیتری با 195 اسب بخار یک موتور 2.4 لیتری با 182 اسب بخار قدرت و موتور 6 سیلندر 3.6 لیتری با قدرت 305 اسب بخار. این خودرو دارای یک گیربکس 6 سرعته اتوماتیک می‌باشد که نیرو را به چرخ‌های جلو منتقل می‌کند. جالب است که خودرویی با این ابعاد و وزن با موتور 6 سیلندر تنها در 6.8 ثانیه 0 تا 100 کیلومتر بر ساعت را می‌پیماید.

http://www.pedal.ir/wp-content/uploads/Chevrolet-Impala-2014-interior.jpg

ایمپالا خودرویی با ابعاد بسیار بزرگ است. ایمپالا خودرویی ایده آل برای افرادی است که خودرویی بزرگ با صندوق عقب بزرگ و جای پای زیاد می‌خواهند. قیمت این خودرو از 26,860$ شروع و تا 40,000$ می‌باشد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: Chevrolet ، ،
برچسب‌ها: Chevrolet Impala 2014 , Chevrolet Impala , Chevrolet , دانلود نرم افزار , دانلود فیلم , دانلود , عکس ماشین , ماشین , موزیک , بنز , بی ام و , پورشه , پدال , دانلود موزیک , ابزار وبلاگ , تصاویر متحرک , دانلود موزیک , اخبار , تیتر روزنامه , مجله ماشین , شورلت ایمپالا , شورلت , ماشین آمریکایی , مدل مانتو ,

تاريخ : دو شنبه 2 دی 1392 | 14:27 | نویسنده : Muhammad |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.